Port: Ekomarina, Giżycko
O zdjęciach: Łódź jest obecnie w budowie. Zdjęcia pochodzą z prototypu w wariancie wyposażenia „AftCab” (który zamiast tarasu posiada dużą trzecią kabinę sypialną z drugą łazienką). Zdjęcia przedstawiające taras są ilustracjami.
Nikhen Aquasun 34 Sedan to innowacyjny jacht motorowy, który obecnie nie ma sobie równych na rynku łodzi przeznaczonych do czarteru. Wersja Sedan oferuje miejsce dla maksymalnie sześciu osób w dwóch kabinach sypialnych. Kabina dziobowa z dużym trójkątnym łóżkiem zapewnia wygodne miejsce dla 2 osób, przestrzeń nad głową w strefie wejściowej wynosi około 1,85 m. Środkowa kabina jest nieco bardziej płaska, ale oferuje obszerną część sypialną z podwójnym łóżkiem o wymiarach ok. 2,00 x 1,60 m. Na dziobie znajduje się łazienka z toaletą, umywalką i prysznicem. W mesie po rozłożeniu sofy możliwy dodatkowo jest nocleg dla 2 osób.
W górnej części kokpitu, obok przytulnej jadalni i aneksu kuchennego znajduje się stanowisko sterownicze z wygodnym fotelem kapitańskim. Dla jednego lub dwóch pasażerów istnieje również opcja siedzenia w kierunku jazdy przez złożenie części ławki.
UWAGA: W tej wariancie nie można całkowicie otworzyć dachu salonu, ale zamiast dachu cabrio z tkaniny zastosowano stały i bardzo duży szklany dach przesuwny (otwierany ok. 500x600 cm). Jest również możliwość otwarcia kilku okien z boku.
Na rufie łódź można prawie całkowicie otworzyć przez drzwi wraz z oknem,które dodakowo się składa. Rufa jachtu to luksusowy, duży taras, który w całości można zamknąć bimini. Dodatkowy pokład do opalania znajduje się na dziobie. Na samej rufie znajduje się duża platforma kąpielowa i ławki, z których można podziwiać widok na jezioro i poświęcić się zabawie w kąpieli lub łowić ryby w komfortowych warunkach.
Jacht posiada mocny silnik diesel YANMAR 80 KM oraz oczywiscie dwa mocny stery firmy Craftsman (dziobowy i rufowy). Pozwala to nawet mało wykwalifikowanemu sternikowi w doskonałych manewrach cumowniczych.
Ciepła woda, mocny układ słoneczny, kilka gniazd samochodowych 12 V i oczywiście również gniazdka 230 V (do użytku z podłączeniem zasilania z lądu) uzupełniają ofertę.
Oficjalnie nie potrzebujesz licencji na łódź, ale - o ile nie posiadasz licencji na łódź - doświadczenie w obsłudze łodzi o tej wielkości jest obowiązkowe.
Informacje dodatkowe: